vrijdag 21 oktober 2011

Dag 2 - Bijkomen van de lange reis

Vannacht had ik mijn wekker voor deze ochtend op half 9 gezet. Niet te vroeg, maar toch om een beetje in een ritme te komen. Jammer genoeg werd ik ruim voor de wekker wakker. Kwart over 5 was de eerste tijd die ik zag sinds ik naar bed was gegaan. Ietsje eerder dan gehoopt dus.. Toen ben ik maar even opgestaan voor een toiletbezoek. Het leuke van een vreemd huis is alleen dat je de weg daar nog moet zoeken. Thuis weet je de deurklinken te vinden, maar dat was hier wat lastiger. Met m'n handen heb ik de deuren afgevoeld en uiteindelijk heb ik de weg gevonden. De terugweg ging iets soepeler. Gelukkig ben ik om kwart over 6 weer even in slaap gevallen, maar om half 8 was het echt klaar. Toen ben ik samen met Ronald maar opgestaan. Jo zat ook al in de huiskamer en niet veel later kwam Simone ook uit bed. We hebben toast gemaakt en André uit bed getrommeld. We hebben gegeten en een voor een hebben we gedoucht. Toen zijn we onderweg gegaan naar de Best Buy, waar Ronald en ik allebei een iPad hebben gekocht! Allebei wit, Ronald 16GB en ik 32GB. Daar heb ik ook pluggen voor de iPad bij gekocht waar je je camera op aan kan sluiten of waar je je SDkaart in kan stoppen. Helaas werken deze nog niet, dus dat moet ik ff uitzoeken. Daarna zijn we naar de Walmart gereden waar we een tijdje rond hebben gelopen. Nadat we alles hadden afgerekend zijn we weer teruggereden naar het huis. Daar hebben we eigenlijk niets meer gedaan. We hebben wel de hottub weer aan het werk gekregen! Dus hebben we drie uur in de hottub zitten koken met wat lekkers te drinken. Toen nog een keer naar de Walmart voor een iPad voor André. De creditcard is dus zo goed als leeg. Daar hebben we ook pizza's mee genomen, die nu in de over liggen te borrelen. Het is hier nu 21.26uur, dus na het eten van de pizza wordt het langzaamaan tijd om naar bed te gaan. Mét de iPad en Ronald.

Wat we morgen gaan doen zien we dan wel weer.
Tot het volgende bericht.

Groetjes,
Lotte & de rest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten