woensdag 19 oktober 2011

Nog ÉÉN nachtje!

Door al het schoolwerk dat nog gemaakt moest worden de afgelopen weken en dagen, had ik niet echt het gevoel dat we nog op vakantie zouden gaan.. Zelfs deze week heb ik het nog druk gehad, en ik heb net m'n laatste opdracht ingeleverd. Work done!
En nu is het toch echt zo ver: MORGEN GAAN WE VLIEGEN! Nog maar een nachtje slapen en dan gaan we weer onderweg naar The Sunshine State!

Nu hebben wij vernomen, dat er op dit moment wat tropische stormen / beginnende orkanen rond Florida hangen.. Ik hoop dat deze ons niet zullen beletten veilig en wel te landen in Tampa.

Ik ga proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van wat wij allemaal gaan beleven in de acht dagen dat we er zijn. Ik kan niet beloven dat er elke dag een bericht geplaatst wordt, maar ik ga m'n best doen.

Ik hoop voor jullie dat de zon hier nog gaat schijnen. Ik zeg: Tot over anderhalve week :)!

3 opmerkingen:

  1. Alvast een goede reis en heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele voorspoedige reis en heel veel plezier.
    Wij mogen ook bijna, jippie.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej Lot, we gaan je volgen hoor!!! we kijken uit naar jouw verhalen. Vannacht nog lekker slapen en alvast een hele goede reis!!! xxx papa+Sas

    BeantwoordenVerwijderen