zondag 23 oktober 2011

Dag 4 - Wekiwa Springs State Park

Ook vanochtend was ik weer om kwart over 5 wakker. Het lijkt een ritueel te worden. Ik ben nog even blijven liggen, even wat gedommeld, maar om kwart voor 7 ben ik opgestaan. Toen kwam ik op het idee om, als ik dan toch wakker was, de zonsopgang te fotograferen met Jo's camera. Zo gezegd, zo gedaan. Het was een mooie zonsopgang, alleen jammer dat er niet een paar wolken waren, dat had nog mooiere kleuren gegeven in de lucht.
Na het maken van de foto's ben ik weer naar binnen gegaan, toen was Jo ook net opgestaan. Ik heb op de iPad zitten lezen (In Cold Blood van Truman Capote), tot het ontbijt. Na het ontbijt ben ik gaan douchen en toen zijn we onwderweg gegaan. Voordat we naar het State Park gingen, zijn we eerst langs de Ross Dress for Less gereden waar we wat rond hebben gekeken, en toen zijn we nog even de Best Buy ingelopen. Nadat we daar alles gezien hadden, zijn we onderweg gegaan naar het park. Bij aankomst hebben we $6 betaald, waarna we met de auto door mochten rijden. In het Wekiwa Springs State Park kun je geen routes rijden met je auto, maar je kunt er wel wandelen, fietsen en kanoën. Dat laatste heb ik gedaan samen met André en Simone. Jo en Ronald bleven op de kant, en hebben daar wat foto's van ons, en van de vele eekhoorntjes gemaakt. We hebben ongeveer een uurtje gekanoëd over kraakhelder water. Als je de peddels uit het water haalde, hoorde je niets anders dan een paar vogels en het gekraak van een dier in het kreupelhout. Wat een rust.. We hebben ook twee alligator(tje)s gezien, ze bleven heel stil liggen op de boomstammen terwijl we foto's maakten, maar ze hielden ons goed in de gaten. Na een half uurtje zijn we omgedraaid. We hebben ook heel veel waterschildpadden gezien, wat zijn die snel onder water! Na het kanoën hebben we nog wat gedronken/een slushpuppy gegeten, en toen zijn we weer richting huis gereden. Omdat we alleen ontbeten hadden, zijn we meteen doorgereden naar de Ponderosa, waar we om half 6 aan tafel zaten. 1 Montery Chicken, 1 Sirloin Tips, 3 Regular Sirloin Steaks, wat groenten en een toetje later stonden we weer buiten. Daarna zijn we nog even langs de Walmart gereden, om wat te drinken en wat lekkers te halen voor morgen in Sea World. Nu hebben we de hottub aangezetom op te warmen, dus zometeen gaan wij nog bubbelen! Met een lekker drankje en iets te knabbelen.

Morgen wordt het dus Sea World, opnieuw in The Manta en The Kraken! Daar heb ik zin iiinnn!

Tot het volgende bericht
Groetjes,
Lotte & de rest

1 opmerking:

  1. wauw, zag je foto van de alligator op FB, wel bijzonder om daar zo dichtbij langs te varen met je kano of had je de telelens gebruikt haha? 't is net of ie lekker ligt te zonnen..
    Wel heerlijk ff om de rust van de natuur te ervaren in dat drukke Amerika denk ik he!?

    En hoe is het met Rina??
    Een orka in Sea World dat kan nog, maar een orka(an)in Orlando....nee liever niet!!

    Zo jij lekker in je hottub, wij zo lekker naar bed :-)

    Weer tot het volgende bericht, veel groeten en dikke knuffel xxxx

    BeantwoordenVerwijderen