woensdag 26 oktober 2011

Leuk om te vermelden

Oh ja, wat ik in het verhaal van Sea World had willen zetten, maar wat ik vergat:

Toen we richting Shamu Stadium liepen, zijn we even gestopt bij de Dolphin Nursery. Daar stonden we even te kijken, toen we ineens een vertrouwde taal naast ons hoorden: ook Nederlanders. Met een brabants accent. Simone: Dat klinkt brabants! Meisje: Ja! Waar komen jullie vandaan? S: Uit Uden. Meisje: Ik ook! Uit Volkel! (voor onbekenden: dat is een plaatsje tegen Uden aan, hoort bij de gemeente Uden)
Dat je zó ver weg, mensen tegen komt die zo ongeveer om de hoek wonen, hoe apart!
Dat was wat ik bij het Sea World verhaal had willen vertellen, maar wat ik dus vergat :)

1 opmerking:

  1. Hoi Lotte en de rest,
    inderdaad ongelooflijk dat je zo ver weg dan toch mensen tegenkomt uit je eigen plaats of een plaatsje daar tegenaan! Voelt Amerika ineens een stuk dichterbij huis....

    Wat hebben jullie een mooie "waterdag" meegemaakt met elkaar. Mooi beloond door de dolfijnen... Prachtig om die foto`s te zien. Uit de manier van schrijven en de dingen die je schrijft Lotte, lees ik dat jij het met Ronald en de rest van de Schones, lekker naar je zin hebt. Relaxen, rustig hier en daar onderweg zijn, soms wat dingen scoren en genieten van de Amerikaanse keuken. Dat de laatste dagen eraan komen klinkt dan ook als bijzaak hi hi.

    Neem het er nog lekker van, wij lezen met plezier met jullie belevenissen mee!! Dikke kus van papa en Sas xxx

    BeantwoordenVerwijderen